يوغى اوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يوغى اوه

هل تعتفد نفسك بطل - وارينى نفسك الان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الفراغ العاطفى ادخل وشارك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
صديقة الثلاثى
المبارز المميز
المبارز المميز

الفراغ العاطفى ادخل وشارك Empty
مُساهمةموضوع: الفراغ العاطفى ادخل وشارك   الفراغ العاطفى ادخل وشارك Icon_minitimeالسبت أكتوبر 20, 2007 1:06 pm

الفراغ العاطفى
]بيحصل لنا نتيجه عدم وجود حب قد يكون بسبب الاهل عدم وجود موده وحب داخل الاسره والمشاكل والخلافات الكتيره وعدم الاحساس بالاهتمام
قد يكون نقص فى الشخصيه وعدم الثقه بالنفس
اسفه بقول اسبابه ونسيت اهم حاجه
تعريفه
هو الاحساس بانك تحب شخص لمجرد شكله وتنسى كل حاجه يعنى اقصد شكله يكون الاهم ولو اخلاقه وحشه سمعته كل ده ميهمكش ومبيكونش حب بيكون لعب عيال ومش فى كل الحالات
هقول مثال واحد شاف فتاه جميله تقف فى الشارع فضل يحلم بيها ليل ونهار ويوقف فى المكان الى كانت واقفه فيه
ده ايه حب؟
ومن راى لانى بنت انا برجح انا غالبا الفراغ العاطفى بيحصل للبنات عشان الولاد قلوبهم حجر مش كلهم برده
بس انا بحس ان الولد دائما هو الذى يخدع الفتاه ويجرح قلبها ولو شايفين غير كده قولوا بس انا عايزكم تقولوا اى مشاكل عاطفيه عندكم او رايكم وهجاوب
https://yogioh.forumarabia.com
الملك بو
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: الفراغ العاطفى ادخل وشارك   الفراغ العاطفى ادخل وشارك Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2007 5:24 pm

مشكوره على الاغانى
ماريك
المبارز المميز
المبارز المميز

مُساهمةموضوع: رد: الفراغ العاطفى ادخل وشارك   الفراغ العاطفى ادخل وشارك Icon_minitimeالخميس نوفمبر 15, 2007 2:25 am

متشكرين على الموضوع

الفراغ العاطفى ادخل وشارك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-